Re: [LINUX:10327] ipop3

Subject: Re: [LINUX:10327] ipop3
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Tue 16 Nov 1999 - 08:32:11 EET

Zehra ALAKOC wrote:

> Sayin uye arkadaslar
>
> Linux 6.0 redhat ve kernel 2.2.5 kullaniyorum. Makina internet
> hizmetlerini ustlenen bir makina. Bu makina DNS, Mail, web, ftp server
> olarak kullaniliyor. Sendmail de problem yok. ipop3 destekleyen outlook
> gibi programlar pc tarafinda calismiyor. smtp hatasi diyor. normal telnet

Merhaba,

Tam hata mesajini gonderir misiniz? Hata mesaji ne diyor? Bunu bilmeden
tahmin edilebilir sadece.

> de pine ile mailler gidip geliyor ama outlook calismiyor. Makinaya tum
> paketleri actim. Bu arada etc/inetd.conf dosyasinda ipop3d acik durumda.

Peki burada belirtilen yerde belirtilen calistirilabilir dosyan duruyor
mu? Yani Red Hat kurulurken IMAP paketi de kuruldu mu acaba?

Problemin kaynagi bu olabilir.

> Sendmail.cf dosyasinda bir duzenleme yapmam gerekirmi. Yardimci olursaniz

Bildigim kadariyla sendmail.cf dosyasinda bir degisiklik yapman
gerekmez. Bu tamamen farkli bir konu ve sendmail ile ilgisi yok.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com