Undeliverable: [LINUX:10331] Re: licq icin qt

Subject: Undeliverable: [LINUX:10331] Re: licq icin qt
From: System Administrator (postmaster@dbs.net.tr)
Date: Tue 16 Nov 1999 - 01:33:14 EET

Your message

  To: Multiple recipients of list LINUX
  Subject: [LINUX:10331] Re: licq icin qt
  Sent: Tue, 16 Nov 1999 00:52:42 +0200

did not reach the following recipient(s):

tuncay@dbs.net.tr on Tue, 16 Nov 1999 01:33:06 +0200
    The recipient name is not recognized
    MSEXCH:IMS:DBS Net:DBS:MAIL 0 (000C05A6) Unknown Recipient

attached mail follows:

> Linux icin licq kurmak icin ugrasiyorsum.Linux Mandrake
> 6.1kullaniyorum. qt2.0 ve licq download ettim sayfalarindan.qt
kurulumu
> sirasinda ./comfigure komutundan once .bash-profile dosyasi icine
Path
> icin biseler kopyalamam gerekiyordu.Bende o dosyanin icerigini sildim
ve
> install da belirtilenleri kopyaladim.Configure komutundan once
> makinayida yeniden baslatmam gerekiyordu.Soyleneni yaptim ama simdi
> linuxte ilk X baslangici seviyesine kadar linux calisiyor ancak X
> baslamiyor.Ekrandan click click sesleri geliyor.
> Sanirim hatam profile dosyasi icindeki eski pathlari ve komutlari
> silmemdi.Nasil duzeltebilirim?Yardimlariniz icin tesekkurler.

selam

.bash_profile dosyasini silerseniz sorunuz duzelir. zannedersem o
dosyaya
PATH'i yanlis yazmissiniz ve bu da X'in ihtiyac duydugu programlari ve
bazi libraryleri bulamamasina neden oluyor. ya daha dikkatli sekilde
.bash_profile'i duzenleyin ya da (bence en duzgunu) /etc/profile
dosyasina
soz konusu ilaveleri yapin. bu arada kullandiginiz shell csh ya da
tcsh'se
/etc/csh.cshrc dosyasini duzenlemeniz gerekior, /etc/profile'i deil.
QT2.0
kurduktan sonra da reboot etmenize egrek yoktu aslinda, sadece logout
olup
tekrar login olmaniz ya da "source .bash_profile" komudunu vermeniz
yeterliydi. bu sayede soz konusu dosya tekrar okunacaktir.

eger default .bash_profile'iniza tekrar kavusmak istiorsaniz /etc/skel
dizinine bi bakin, cok buyuk ihtimalle orada bir kopyasini
goreceksiniz...

"Ekrandan click click ses gelmesi" ne demek, onu anniamadim yanniz.

sevgilerle,
dd