Re: [LINUX:10299] icq

Subject: Re: [LINUX:10299] icq
From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Mon 15 Nov 1999 - 13:37:38 EET

evet var.
www.freshmeat.net
adresinden,
klicq olarak arama yap.
orda bulacaksın..
sadece ıcq yazarak aratırsın bir sürü icq programı bulursun.
klicq KDE altında çalışıyor ve benim gördüklerim arasında en iyisi.
ha birde
slakware 4.0 da ben klicq nun son sürümünü kuramamıştım. sanırım qt
versiyonundan dolayı idi..bir önceki sürümünü kullanıyorum.
..
listeye ben de bir soru yöneltiyim.
KDE için yazılmış programlar gnome altında da çalışır değil mi?

teşekkürler
iyi çalışmalar