ACIL!! suse ve lilo

Subject: ACIL!! suse ve lilo
From: BAHADIR ARMAGAN (barmagan@transvaro.com.tr)
Date: Sun 14 Nov 1999 - 15:48:57 EET

merhaba,
suse'yi mbr'den liloyla yukluyordum. ancak direkt dos'tan acmami gerektircek bir program nedeniyle liloyu "fdisk /mbr" ile kaldirdim. Tabi her ihtimale karsi once bir boot disketi hazirladim yast menusunden. Ancak root'un oldugu partitiondaki bir dosya sistemi hatasindan dolayi root'u read only olarak mount ettigini soyledi. Neyse bunun acilis disketinden boot etmemden kaynaklandigini dusundum cunku disk yeni ve bu gune kadar boot esnasinda hic bir problem yasamadim. lilo yazip enter'a bastigimda "/boot/boot.b" dosyasini bulmadigini soyleyip birakti. yast ile denedigimde ise daha vahim bir seyin farkina vardim vmlinuz da /boot klasorunde olmasi gerekiyormus ve orada yokmus. /boot klasýorune baktigimda tamamen bos oldugunu gordum.
yardimlarinizi bekliyorum