Ynt: [LINUX:10170]

Subject: Ynt: [LINUX:10170]
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 19:43:17 EET

 Sevgili Arkadaşlar..

        Sansur bazi yerlerde gereklidir .. ilkokulda okuyan oğlunun yada
kızının PORNO sayfalara girmesi kimsenin hoşuna gitmez... aksini düşünene de
zaten söylenecek bir sözüm yok..

Kısıtlama yapmak isteyen arkadaşlarıma,,
JunkBusters programı ile bu işi çözebilirsiniz..Gerekli açıklamayı
http://www.junkbusters.com/ht/en/ijbdist.html
adresinden bulabilirsiniz..

Saygılarımla İyi günler...
DOLPHIN®