RE: [LINUX:10180] Re: squid ile transparent proxy

Subject: RE: [LINUX:10180] Re: squid ile transparent proxy
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Thu 11 Nov 1999 - 10:17:15 EET

Merhabalar

Edit menusunden Preferences komutuna klikleyin

Gelen diyalog kutusunun icinde Advanced ogesini expand edin,
Acilan kisimda "Proxies" bolumunu goreceksin, onu sec,
sag tarafta 3 adet radyo button gelicek, ordan manual proxy conf. sececeksin

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");