UDMA66 ve Vfs Kernel panic

Subject: UDMA66 ve Vfs Kernel panic
From: Nejat OzcanA (nejatozcan@altavista.net)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 05:57:04 EET

        Selamlar........

Yeni bir hdisk aldim Westren Digital 10 GB bir disk 2048KB cache li , ultra dma-66 ozeligi var... ultra dma-33 olarak calistirildiginda sorun yok... problem yasamiyoruz, ama UDMA66 da sorumlarimiz.. var..vfs mounting islemi yapilamiyor....... ;
 Kullandigim main board Abit in BEH6 ,BX ,UDMA 4 (66) . UDMA / HPT chipset li .. Kernel 2.3.23`u denedim ama bu kernel de ultra-dma 66 icin HPT UDMA66 patch ini download ederek yapmak gerkiyordu netten patch i ni cektim patchledim yine su anki durumla ayni mesaji verdi (vfs kernel panic ).. Bugun biraz once kernel 2.3.26 yi denedim bu kez change logs da HPT UDMA66 HPT 366 destegi vardi boylece patch yapmama gerek kalmiyordu, configure yaptim her sey ok ama tam mounting islemine geldiginde gene ayni hata mesajini veriyor ...
Tam hatirlamiyorum ama bir sure once suse 6.2 de bunu denedigimde /dev/hdax olan diskleri /dev/hdex seklinde bir formatta gormeye calisiyodu acaba mi diye /etc/fstab dan onu degistirdigimde de sonuc ayni gene ayni yerde takiliyor...Su anda bu denemeleri Slackware 7.0 uzerinde yapiyorum.....Bu arada vfs kernel panic e gelene kadar HPT366 chipseti ve Western Digital Ý UDMA 66 native olarak sorunsuz bir sekilde taniyor ve adreslemeyi yapiyor.. bu da insanin aklina ''sorun tamamen baska biryerlerde olmasin sakin?'' sorusunu getiriyor..
Benzer durumla karsilasan var mi?
Sevgiler....