Re: [LINUX:10164] Ftp ve telnet servisleri

Subject: Re: [LINUX:10164] Ftp ve telnet servisleri
From: Ertan Kucukoglu (ertank@softhome.net)
Date: Wed 10 Nov 1999 - 23:38:35 EET

BookCd wrote:

> Merhaba,
> Rh 60 kurulu bir makine ile internet cikisi yapiyoruz .Ama bu makineye ftp
> ile baglanmaya kalktigim zaman login cok gec geliyor ..geldigi zamanda login
> incorrect diyor .Bu ve benzeri kisitlemelari nasil kaldırabilirim ..security
> gibi bir sorunumuz yok hersey acik olabilir ..Bir de telnette root olarak
> nasil baglanabilecegimi hala bulamadim ..
>
> iyi gunler
>
> ICQ:14765177

Merhaba,

Bir tek telnet soruna cevap verebilirim.

Telnet ile root olarak baglanamazsin. Bunun yerine normal kullanici
olarak baglanip 'su' komutunu calistirirsin. root sifresini girip isini
yaparsin.

Buna alternatif olarak ssh ayarlarini yapip (emin degilim belki
olmuyordur) ssh uzerinden root olarak baglanabilirsin.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@softhome.net