(no subject)

Subject: (no subject)
orhan@ogu.edu.tr
Date: Wed 10 Nov 1999 - 22:19:00 EET

dummy terminallerde acildigi anda login ekraninin gelmesi icin ne yapmaliyim
manual olarak login ekranini a getty ile gonderebiliyorum fakat ayni satira
inittab in icine a yazdigimda "7:respawn:/sbin/agetty 38400 /dev/cuq1a2" gibi
Id 7 respwn too fast disabled for 5 minutes gibi bir mesaj uyaziyor. otomatik login ekrani icin ne yapmam lazim dummy terminallaerde karti falan tanittim orda bi problemim yok 38400 yerine 9600 yazdigimdada ayni mesaji veriyor ama komut satirinda 38400 de versem calisiyo zaten sorun hizla ilgili degil heralde
bir de samba server a niye nt server dan login olamiyorum acaba
ag komuslarinda gorunuyor fakat browse etmeye kalktigimda sorun veriyor path not fuount d ayni sekilde linuxun kendinden de smbclient ile login olamiyorum encrytipted password yes veya no seklinde denedim browseable yes yazdim olmuyor olmuyor sorun ne

dos-emu da problemim var calisiyor fakat dosya kopyalayamiyorum dizin olusturamiyorum hata vermiyor 1 files copied diyor ama dir cekince dosya gorunmuyor bunun icin bi ayar yapmam gerekiyor mu nerde ne yapmaliyoim bir de dos-emu 3.31 mi kkullaniyor yoksa bizim yukledigimiz versiyonu mu herhangi bir kapasite sinirlamasi var mi ben bunu test edemiyorum cunku kayit yapamiyorum.

iyi calismalar