Re: [LINUX:10153] Management Station

Subject: Re: [LINUX:10153] Management Station
From: Burak DAYIOĞLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Wed 10 Nov 1999 - 15:09:51 EET

cmu-snmp olmalı... Oldukça zayıf bir paket. Openview ya da benzeri diğer
gelişkin uygulamalara benzemiyor.

Commercial olarak bir Network Management çözümü arayanlara Cabletron
Spectrum'u tavsiye ederim. Hacettepe Üniversitesi'nde bir süredir çok
başarılı bir biçimde kullanıyoruz; HP Openview -bence- Spectrum'un
yanında
oyuncak gibi kalıyor.

Dileyenler Cabletron ofisleri ile (Ank: (312) 4420889) ve (İst: (212)
2131690)
temasa geçip ürün hakkında bilgi alabilirler.

selamlar, sevgiler,
-bd