RE: [LINUX:10133] RedHat 6.1 de turkce nasil

Subject: RE: [LINUX:10133] RedHat 6.1 de turkce nasil
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Wed 10 Nov 1999 - 12:10:57 EET

Eger ilk kurulumda TR fontlari kurmadiysan CD'de Xfre...75dpi....rmp ,
Xfre...100dpi....rmp, Xfre...misc....rmp gibi dosylar olmali bunlari kur
(hangi klasorlere kurulduklarini takip ve not et)... kurduktan sonra
/etc/XF86Config dosyasina dosyasindaki "fontpath" kisimlarina kurulum
directorylerini ekle. ama diger fontpath'lari silmeden.sadece eklediklerine
tekabul eden satirlari sil. Ben hepsini sildigimde nedense X acilmadi ve
eski XF86Config dosyasiyla acmak zorunda kaldim.. bu nedenle baslamadan once
bu dosyanin yedegini al.
not:kurulduktan sonra pcf.gz uzantili font dosyalari olusacaktir.. bu
sekilde aratirsan yardimci olur.
sonra da XF86Config dosyasini kaydet. Xwindowstan cikip yeniden gir.
son not: olusacak muhtemel problemler fontpathlerin yanlis yazilmasindan
kaynaklaniyordur buyuk ihtimalle.
BITTI.