Re: [LINUX:10059] RE: defrag

Subject: Re: [LINUX:10059] RE: defrag
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sun 07 Nov 1999 - 20:09:57 EET

Haklisin, ama defrag icin makinayi disketten boot etmenin ne faydasi ve
anlami var ki ? Verdiginiz cevabi bende biliyorum. Baska bir yontami var mi
onu merak ediyorum. Yani kullanimdaki dosyalari bile defrag etmesi lazim o
programin. (mount edilmis bir volumde calistigini varsayiyorum)

Ben zaten sistem icin bir partition ve diger uygulamalar ve veritabani gibi
dosyalari icin baska bir part aciyorum atiyorum. Bu anlamda zaten sorunum
yok. Ben sadece "boyle program var" diye soyledikten bir sure sonra
tekrardan gelecek bir soruyu sormustum.