VirtualHost

Subject: VirtualHost
From: Temel KARABACAK (temel@harp.kho.edu.tr)
Date: Sun 07 Nov 1999 - 19:54:53 EET

        Merhaba,

Bu konu biraz baymis olabilir. Soyle bir sorun ile karsi karsiyayam.
VirtualHost olarak tanittigim adreste dizinlerin altindaki dosyalari
listeleyemiyorum. Forbidden diyor. Fakat dizinin permissionlari uygun. 755
. Fakat ayni makinadaki gercek(Virtual olmayan) serverde bu dizin
listeleme isini yapabiliyorum. Ayrica VirTualHost'ta giremedigim dizinin
altina index.html dosyasi koyup modunu degistirdigimde bu dosyayi
goruyorum. Boyle bir sorunla karsilasan var mi daha once? Yardimci olacak
arkadaslara simdiden tesekkurler.

                        Sevgilerle...