Re: [LINUX:10086] Teleport benzeri program

Subject: Re: [LINUX:10086] Teleport benzeri program
From: Korhan Guerler (korhan@tr.debian.net)
Date: Sun 07 Nov 1999 - 15:21:00 EET

On Sun, Nov 07, 1999 at 02:40:53PM +0200, Mehmet TARIMCI wrote:
> Slm,
> Linux te Teleport pro benzeri bir program bilen varmi. Baktim ama "wget" ile beceremedim. mumkumse console altinda bir program olsun.

wget yapiyor o isi
wget -nc -k -r http://site.adresi
seklinde kullanirsaniz butun dizinleri ile birlikte diskinize ceker ( r bu ise
yariyor ) -nc ise baska bir zaman devam etmek istediginizde var olan dosyalari
almiyor, -k da sanirim linkleri ceviriyordu ama tam emin degilim ama boyle catir
catir calisiyor.

--
I don't care about secu... Who erased my hard disk?!