Re: [LINUX:10068] slak iso

Subject: Re: [LINUX:10068] slak iso
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Sat 06 Nov 1999 - 20:53:20 EET

Osman KUCUKKARACA wrote:

> Selam..
> slak.iso yu rewritable bir cd ye aktardIm
> 48X cdrom da problemsiz okurken benim 24X cdromakina okuyamIyor..
> Boyle bir sey olabilir mi?
>
> Tesekkurler
>
> Osman KUCUKKARACA
> Kara Harp Okulu
> Ankara TURKIYE

Bildigim kadariyla bu mumkun. Bazi CD-ROMlar digerlerine oranla daha az
formati destekliyorlar. Bazilari ise destekliyorum dedikleri halde
gercek hayatta bunu basaramiyorlar.

Formattan kastim CD-R, CD-RW, CD-X gibi formatlar. Bunlar CDlerin
yazilis sekli formatlari.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu