görüntü çözünürlüğünü bir türlü ayarlayamdım

Subject: görüntü çözünürlüğünü bir türlü ayarlayamdım
From: ilker kar (ilker46@hotmail.com)
Date: Sat 06 Nov 1999 - 19:55:40 EET

Xconfigurator ü de denedim;ama x window u çalıştırdığımda renkler çok bozuk
çıkıyor netscape kırmızı siyah oluyor.Daha önce suse linux de sax la görüntü
çözünürlüğünü ayarlayabilmiştim onda da ses kartını
tanıtamadım.Xconfigurator programında /usr/X11R6/lib/X11 de stardart olarak
bir vga kartına göre ayarlandığını ve çözünürlüğün 600x480 (öyle bir şey
olacak)olarak bulunduğunu bu dosyayı edit ederek ayarları
değiştirilebileceğini söylüyor fakat ben nasl yapılacağını bilmiyorum pico
yu denedim ama onda da komutları yazdım bir şey olmadı şu dosyayı nasıl edit
leyebileceğimi bana ayrıntılı olarak anlatan biri olursa çok sevineceğim (bu
görüntü çözünürlüğü işiyle 3 gündür uğraşıyorum ama bir arpa boyu bil yol
alamadım) Şimdiden teşekkürler