Re: [LINUX:10056] Internet olmuyor!!!!

Subject: Re: [LINUX:10056] Internet olmuyor!!!!
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Sat 06 Nov 1999 - 13:12:28 EET

> Selim Ober wrote:
>
> Merhabalar;
>
> Sistemimde bir adet W98 ve bir de Suse 6.2 (chip derg) mevcut, W98 ile
> internet bağlantimda hic bir sorunum yok, ISP m superonline. Linux de
> kpppd nin butun ayarlarini yaptigimi zannediyorum
> -DNS numaralarini girdim ki bunlar yanlis bilmiyorsam:
> 212.252.119.3
> 212.252.119.4

Merhaba,

Superonline icin DNS numaralarin osru ancak asagidaki /etc/resolv.conf
dosyasina yazman gereken numaralarla bu numaralar ayni. Yani
/etc/resolv.conf dosyasi icine de 212.252.119.3 ve 212.252.119.4
numaralarini yazman gerekli.

Baglanti icin konsolu tercih etmeni oneririm. Bircok kisi (herkes degil)
kppp ile problemle karsilasabiliyor.

> -/etc/resolv.conf dosyasinda nameserver i su sekilde yaptim
> nameserver 194.242.73.12
> nameserver 194.242.73.13
>
> hem PAP hem de script-based denedim ama her seferinde Logging on to
> network mesajindan 5 saniye sonra baglantim kopup
> "The pppd died unexpectedly" mesajini aliyorum. 2 haftadir
> ugrasıyorum, zaten 3 haftalık bir linux kullanicisiyim ve simdiden
> basima hiç ummadigim kadar sorun çıktı. Lütfen Yardimmmm......

/var/log/messages dosyanin icini hattin koptuktan hemen sonra incele.
Belki isine yarayacak birseyler bulabilirsin.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com