Yedek

Subject: Yedek
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Wed 03 Nov 1999 - 09:38:38 EET

Merhaba,

Slackware 4.0 sistemimde hergun otomatik yedek alınmasını istiyorum.
Diyelimki etc dizininin yedegini aliyorum. Bunu crontab komutuyla sağlamak
için bir yedek adli bir dosyaya yonlendirdim. Yapmak istedigim su. Yedek
dosyası içinde de yapılması istedigim tar vs işlemler var.
Yedek alınırken, etc991101.tar ertesi gun etc991102.tar gibi tarihe
gore yeni bir dosyaya almasını istiyorum. Yedek alındıktan sonra da
uzunkol@xx.com.tr gibi bir adrese bu dosyayı gondermesini istiyorum. mail -s
"konu" uzunkol@xx.com.tr seklinde konu belirtebiliyoruz. Buna benzer bir
sekilde dosya gondermek için de bir parametre varmı acaba?
Herkese tesekkurler....