tek disketlik linux

Subject: tek disketlik linux
From: Emre Turkay (emreturkay@yahoo.com)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 23:57:17 EET

Tek disketlik bir linux yapmak istiyorum. Boot disk ve Root disk yapmak
icin ilgili bir dokuman buldum (HOWTO/Bootdisk) ve okudum, yeterli gelmedi
ben de RedHat 6.1'in rescue diskini aldim ve uzerinde degisiklikler yaptim.
bir disket uzerine hem kernel hem de root'u yazdim. Kernel guzel guzel
aciliyor fakat is root diske gelince gocuyor. INIT'i bulamadigini soyluyor.
/bin/init isminde bir script vardi RedHat'te, ben de etc dizinine inittab ve
rc dosyalarini ekledim ama yine ayni sorun. Sanirim kernel'e init
scriptinin nerede oldugunu soylemem gerekiyor. LiLo kullanmiyorum, kernel'i
direk diske yazdim...

Tesekkurler.
Emre Turkay
Noble Information Systems