Re: [LINUX:9972] perl de ip no

Subject: Re: [LINUX:9972] perl de ip no
From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 17:29:02 EET

merhaba,
eskiden bir program yazmisim. burada ip-no gozukuyor. belki yardimi olur.
#!/usr/local/bin/perl
# list some system information

use lib '..';
use CGI qw(:standard);
use CGI::Carp qw/fatalsToBrowser/;

print header();
print start_html();

print "<table witdh=100%>";
foreach $key (sort keys %ENV) {
 print "<tr><td width=50% align=right valign=top><font face=arial
}

print "</table>";
print end_html;
exit 0 ;