Re: [LINUX:9943] Re: linux_PPP

Subject: Re: [LINUX:9943] Re: linux_PPP
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 09:57:46 EET

Slakware 3.4 ve 3.5 ile birlikte gelen ppp daemon'unu sunsite den update
etmelisiniz. 2.0.x ustu kernel larda soylediginiz soruna neden oluyor. Tabii
ki once kerneli tekrar 2.0.x serisine getirip normal internete
baglanacaksiniz. Benim kullandigim (siz baska bi yeri kullaniyo
olabilirsiniz) ftp://sunsite.unc.edu dan pppd nin yeni versiyonunu cekip
kuracaksiniz. Artik 2.1.x yada ustu kernel larla rahatca calisabilirsiniz.

Eger bulamazsaniz bana private bi mesaj atin. Bizim ftp sitesine upload
edebilirim.

Dogan ZORLU.