Ynt: [LINUX:9963] agp ekran karti sorunu

Subject: Ynt: [LINUX:9963] agp ekran karti sorunu
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Mon 01 Nov 1999 - 10:26:09 EET

slackware de 'SuperProbe' komutu vardır , bu komut sayesinde ekran kartının
özelliklerini öğrenebilirsin, daha sonra 'XF86Setup' ile monitör ve ekran
kartının bilgilerini doğru bir şekilde girersen bir sorunla karşılaşacağını
sanmıyorum. Monitörünün frekans değerlerini öğrenmeyi unutma , yanlış
girilen değerler monitörünün yanmasına neden olabilir.
Mandrake de ise 'Xconfigurator' komutu ile ekran kartını tanıtabilirsin ,
Mandrake ekran kartını kendi seçer fakat monitör değerlerini sen kendin
girmelisin , birkaç kere ekran kararır ve işlem biter.
iyi çalışmalar,
kolay gele,
Bettencourt