Re: [LINUX:7213] Re: firewall ve ftp server

Subject: Re: [LINUX:7213] Re: firewall ve ftp server
From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Wed 30 Jun 1999 - 09:55:13 EET DST

merhaba,
evet, rinetd calisiyor. bu program ile ftp 20 ve 21 no.lu portlari ftp
calisan nt server'a yonlendirdim. kontrol portu (21) calisiyor. logon
olabilyorsunuz ama dizin listelemeye gelince 500 hatasi gonderiyor. bunun
sanal ip numarasindan kaynaklandigini saniyorum. o yuzden nt server'a ip
aliasing gibi baska bir ip no verdim. (bu seferki gercek) fakat onu da linux
makinesi gormedi. (burada bir sinirlama var. networkdeki makinelerin hepsi
sanal ip-ye sahip oldugu icin nt server'in primary ip-sini degistirmiyorum.)

iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
muratk@innovaconsulting.com