mailman & dns

Subject: mailman & dns
From: Zafer Berber (zafer@nettr.orion.net.tr)
Date: Wed 30 Jun 1999 - 15:00:45 EET DST

   mailman in cgi dosyalari ile oynuyorum ama yapmadim

  mailleri okuyup frame in sagina mesajlari listelerken kendi kafasina gore yapiyor galiba boyut ve fontlarini nasil degistrebilirim
  eger degistiren varsa cgi ve perl dosyalarini gonderir mi ?

 bir de NXDOMAIN nedir bilen var mi ?

 Saygilar

Zafer Berber