Re: [LINUX:7217] Star Office Turkce Son Durum ne oldu ?

Subject: Re: [LINUX:7217] Star Office Turkce Son Durum ne oldu ?
From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Wed 30 Jun 1999 - 12:59:00 EET DST

Selam

On Wed, 30 Jun 1999, Yusuf Kursat TUNCEL wrote:

> Selamlar,
>
> Bir suredir Star Office de Turkcelestirme calismalari devam ediyordu. Su
> anda ne asamaya gelindi, yazicidan Turkce cikti alabiliyor muyuz ?
> Bilgisi olan varsa, cevap yazabilir mi ? Listenin arsivinden buldugum
> kadari ile Turkce fontlar var ama yazicidan cikti alinamadigi soylenmis.

Sagolsun Mustafa, Star Office'te Turkce yazitiplerini de gosterebiliyoruz,
duzgun olarak Turkce cikti da alabiliyoruz. Listenin arsivlerinde
geocities'teki bir sayfadan bahsediliyor. Orada soylenenleri adim adim
yaparsaniz sonuca ulasirsiniz.

SO'in sayfasinda (www.stardivision.com) SO'e Turkce desteginin 2000
yilinda gelecegi soyleniyor. Oyle saniyorum ki bu destek tum programin
Turkcelestirilmesini icerecek.

Iyi calismalar
Gorkem