Re: [LINUX:7170] Internet trafik miktarini izlemek

Subject: Re: [LINUX:7170] Internet trafik miktarini izlemek
From: Kemal Baykar (kemal.baykar@Garanti.Net.Tr)
Date: Wed 30 Jun 1999 - 20:35:27 EET DST

bu is icin bir hazir program bilmiyorum. ama ben size belkide daha basit
bir yol onerecegim: kucuk bir Expect script yazin. bu script router'iniza
veya router'lariniza login yapsin, ve istediginiz her turlu bilgiyi router'-
larinizdan getirsin. ve sonra topladiginiz bu bilgiyi dilediginiz gibi bir
rapor haline getirebilirsiniz/sunabilirsiniz.

bu script'i gunluk olarak calistirmak icinde bir cron job'tan istifade
edebilirsiniz. yine ayni sekilde haftalik, ve aylik calisan cron job'larda
set edebilirsiniz. ise baslarken router icersindeki counter'lari sifirlamanizda
mumkun. boylece belli bir tarihten sonraki trafigi monitor etmis olursunuz.

saygilar, iyi calismalar.