OSS ve ESS1869

Subject: OSS ve ESS1869
From: nixxhead (mog@netone.com.tr)
Date: Mon 12 Jul 1999 - 09:32:14 EET DST

Merhabalar,,

Uzun suredir ses ile ugrasamiodum ama en sonunda ESS1869 kartimi
tanitmaya karar verdim, hic kernel ile ugrasmadan OSS kurarak
ve ses ile ilgili moduleleri kaldirarak ses kartimi sorunsuz
bir bicimde tanittim. module'ler calismaz iken cok harika
hic bir sorun yok.
fakat moduller calisirken, - ki modullerin calismasi kerneld
ve/veya bazi programlar tarafindan yapilior- ses calismio
yani /dev/audio - busy olarak gozukuyor.
ve modulleri sildigimde nasil oluyorsa sihirli bir sekilde
tekrar calismaya basliolar. ornek olarak gnome'da ve licq'da
sesler 'play' komutu sayesinde cikiyor. ben modulleri calistirdikca
play gorevini yerine getirmiyor, ama modulleri de kapatamiyorum, tekrar
aciliorlar..
simdi bu problemi
yasamis bir babayigit warmi bana soyle yardim edecek :)
saygi sevgi

-- kaiowas