Re: [LINUX:7185] ph server

Subject: Re: [LINUX:7185] ph server
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 1999 - 09:11:42 EET DST

http://www.linux.org.tr/belgeler/
de Umit Terzioglunun Mysql+php kullanimina ait yazisi var.
Buradan Umit Terziogluna tesekkur ediyorum. Mysql kullaniyordum, tam
c de mysql i sorgulayan cgi lar yazmak icin ugrasirken. Bir anda
uygulamaya gectim phpyi kullanarak. Bu yaziyla ivme kazandim.
Verilen ornekler de ad soyad telefon girme ve sorgulama ile ilgili.
Dikkat etmen gereken nokta RedHat6.0 da php modullerinde mysql
konmamis. updates lerini gordum ama mysql icin mi degil mi bilmiyorum.
php modulleri mysql i icermiyorsa yeniden derlemeniz gerekebilir.