Soundblaster Live

Subject: Soundblaster Live
From: bourne (bourne@holyfire.com)
Date: Sat 26 Jun 1999 - 10:25:20 EET DST

Selam,
Soundblaster Live icin olan moduleleri cektim yanliz komik olan 2.2.5
ve 2.0.36 icin compile edilmis olmalari ve digerlerinde calismamalariydi.
insmod -f ile denedigimde bile kernel version mismatch verip
calistirmiyordu.
Yeni kernel cekmemek icin kernel ile oynadim ve 2.2.10 yerine 2.2.5
yaptim, yeniden derledim kerneli..
modprobe sblive dedigimde calisti, /dev/sndstat olustu falan ama birsey
calmaya kalktigimda program kitleniyordu.
Boyle olmayacagina karar verdim ve 2.2.5 cektim onu compile ettim
README'sinde yazdigi gibi modules'un misc dizini altina sblive.o'yu da
attim.
Ilk once:
no dependency information for module: "/lib/modules/2.2.5/misc/sblive.o"
modules.dep'e sblive.o'yu ekledim

modprobe sblive dedigimde bu sefer
/lib/modules/2.2.5/misc/sblive.o: can't handle sections of type 271707

gibi bir hata aldim ve daha ileri gidemiyorum ,fikri olan var mi?

Iyi calismalar,
-Can