RE: [LINUX:7096] Re: Redhat 6.0 ile dial-up

Subject: RE: [LINUX:7096] Re: Redhat 6.0 ile dial-up
Murats@turktraktor.com.tr
Date: Thu 24 Jun 1999 - 07:02:01 EET DST

omercim tesekkur ederimde bedeki modem usr v90 isa bir modem. yani isdn leri
destekliyor. ve windowstan isdn attından bağlanıyorum.
eğer bu özelliğini kullanamayıp hala 33 k ile uğraşacaksam ne anlamı kaldı
ki linuxun. amacım windowstan tamamıyla kurtulmak.
peki bunu isdn leri destekler şekilde nasıl kullanabilirim. yardımcı
olabilecek varsa sevinirim.
herşey için tesekkurler