CakilanX

Subject: CakilanX
From: akocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Tue 22 Jun 1999 - 16:52:16 EET DST

>wrote:Murats@turktraktor.com.tr

>Internete nasıl bağlandığını anlatabilirmisin
>Biz redhat 6.0 da hala başaramadık ta

Asagdaki soruma

henuz kimse cevap vermedi ancak sizin sorunuzu cevaplamaya
calisayim.!!!Dialup Degil!!! RedHat6.0 3Com359(Vortex) etehernet kartini
otomatik gordu kurulum sirasinda zaten sizden ag ayarlarini
istiyor.(Static IP mi yoksa DHCP mi kullaniyorsunuz diye soruyor siz
kendinize uygun olani seciyorsunuz.Default Gateway Subnetmask
NameServer(DNS Server) gibi ag ayarlarinizida girmeniz gerekiyor bu
bilgileri sistem yoneticinizden ogrenebilirsiniz ) Bunlari burda
yapmadiysaniz
netcfg scriptini kullanarak ta sonradan yapabilirsiniz....

saygilar.
Aydin kocak