Re: [LINUX:7059] Kernel Derleme

Subject: Re: [LINUX:7059] Kernel Derleme
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Jun 1999 - 11:52:34 EET DST

At 20:15 21.06.1999 +0300, you wrote:

>Sorunum su make zImage komutundan sonra " system is too big. Try using
>bzImage or modules " cikiyor. make bzImage deneyince sorunsuz derliyor
>ama linux tekrar acılmıyor. (bu bzImage nedir? )Bu arada make menuconfig
lilo'yu tekrar calistirip guncellediniz mi image'lari yerlerine
kopyaladiktan sonra? (boot etmeden once)

>Kernel derleme isini cok bilincsizce yapiyorum. Dokuman olarak sadece
>linux.org.tr 'deki bilgiyi okudum.Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum.
Opsiyonlarin help'lerini okuyarak ne ise yaradiklarini, nerelerde ve ne
programlarla kullanilabileceklerini ogrenebilirsiniz. Linux'un yetenekleri
hakkinda bilgilenmek icin de oldukca yararli bir yontem.

                                                Doruk