Openlinux 2.2 install

Subject: Openlinux 2.2 install
From: ilker manap (ilker@cs.kou.edu.tr)
Date: Mon 21 Jun 1999 - 23:12:01 EET DST

/col/launch/lisa

dizinindeki dosyalari kullanarak , (slackware de oldugu gibi diskten
kurulum diyerek , partition ve yerini seciyorsunuz.)
 kurulum yapabiliyorsunuz (ben kurdum).

kurulum programi , text ortamda menulerle yonlendiriliyor.
Yani diger disketlerle actiginizda sizi karsilayan grafik arabirim bunda
yok..

herseyi kur dedim , 980 MB civari paket kurdu.

standart kde geliyor..

gnome yoktu..

kandalf (Tolkien okuyanlar bilir , yuzuklerin efendisi kitabindaki
buyucunun ismi Gandalf idi.) hos bir sey..

kde nin arayuzunu Mac , BeOS , Win95 ya da Standart KDE arabirimi gibi
ayarlayabiliyor..
Mac sectiginizde , tipki maclerde oldugu gibi , calisan programi
menuleri en ustteki bara yerlesiyor..

Wordperfect 8 icinde geliyor .. en buyuk eksiklik (bana gore) mc
yoktu..

saygilar ..
Ilker Manap
Baskent Universitesi