Re: [LINUX:6972] Ynt: Re: mandrake

Subject: Re: [LINUX:6972] Ynt: Re: mandrake
From: Nuri Ugurkan Tanyer (tanyer@bornova.ege.edu.tr)
Date: Thu 17 Jun 1999 - 16:48:21 EET DST

On Tue, 15 Jun 1999, Ozturk wrote:

> [...]

Pardon, ortadan bir yerden giriyor gibiyim ama, pek gec olmadan bir konuya
aciklik getirmek istedim. Dos ve Windows'un D: olarak gordugu surucu cok
buyuk ihtimalle "Extended Partition" icinde olduguna gore Linux'un bunu
"/dev/hda2" degil de "/dev/hda5" olarak gormesi ve gostermesi gerekmiyor
mu?!. Solen hanim bosuna /dev/hda2 arayip durmasin sonra?