Re: [LINUX:6920] Re: WINMODEM

Subject: Re: [LINUX:6920] Re: WINMODEM
From: Umit Bedri HOSER (ubhoser@yahoo.com)
Date: Wed 16 Jun 1999 - 16:00:07 EET DST

Selam ben Ümit uzun zaman önce linüx ile ilgileniyordum. Daha sonra
tekrardan ilgilenmeye başladım bilgilerim eski fakat altta yazdığım
şeyler doğru çünkü daha önce yaptım ve bende Bilgisayar Programcısı ve
Medya bilgisayarda çalışan teknik servis sorumlularından biriyim bir
sorun olursa mail atarsım ....

Eger donanımdan anlıyorsan makinannın içini aç ve modemin üzerinde
jumper var m? yok mu ? diye bir bak

Eger modemde jumper varsa modemin üzerinde com 2 diye
yazan kısımı kısa devre yaparak com 2 ye ayarlarsın ve daha sonrada
linüx de iken odem kullanımına gir ve sadece com 2 tıkla ve ok 'e bas
modemi halletmiş olursun...

      UBH

  ÜMİT BEDRİ HOŞER