Re: [LINUX:6984] Re: samba server kullanici haklari

Subject: Re: [LINUX:6984] Re: samba server kullanici haklari
From: Mustafa BAŞER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Date: Wed 16 Jun 1999 - 12:19:21 EET DST

Merhaba,

Eğer NT sunucun hala ayakta duracaksa, smb.conf dosyasında

password server = [NT'nin NetBIOS ismi]

Yok ben zaten NT'den kurtulmaya çalışıyorum diyorsanız,

pwdump.exe programı ile NT'de tanımlı kullanıcılarınızı smbpasswd
dosyasına dönüştürüp bunu Linux makinaya almalısınız. Bu programı:

ftp://sunsite.bilkent.edu.tr/samba/pwdump

adresinden bulabilirsiniz.

Kolay gelsin