Zombie

Subject: Zombie
From: Necati Ersen SISECI (siseci@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Fri 11 Jun 1999 - 19:43:05 EET DST

Selam.

Sistemde ki zombie process leri ana process i durdurmadan nasil
oldurebilirim?
Biliyorum zombie ler bellek ve cpu u kullanmiyor.Ama ana processten farkli
bir PID leri oluyor.Cok fazla child process olusmasi durumda kullaniciya
ayrilmis PID ler bitiyor.Boylece program fork edemediginden durmak zorunda
kaliyor.
Yani benim ya bu zombie leri oldurmem lazim yada
kullaniciya ayrilmis olan PID sayisini arttirmam lazim.
Bunu nasil yapabilirim.

Bir soru daha.
Simdi Linux te 32K tane PID olabiliyor.
Bu 32K dolunca ne oluyor?
Sistem mi tikaniyor yoksa en cok kosmus process ler mi olduruluyor( daemon
lar falan haric) ?
Bir de bu 32K siniri nerden geliyor?
Neden 64K diilde 32K ?
Ve bunu arttirmanin bir yolu varmi?