RE: [LINUX:6907] Re: gen.tr ?

Subject: RE: [LINUX:6907] Re: gen.tr ?
From: Ismet Mazlumoglu (mazlumog@boun.edu.tr)
Date: Fri 11 Jun 1999 - 15:56:51 EET DST

.gen sahsi domain kurmak istesyen kisilere veriliyordu.
Yanilmiyorsam bir ara 10 kadar daha domain type kabul edilmisti. Ancak her yerde hepsi kullanilmiyor tabi.

Ismet Mazlumoglu Bogazici University Dept. of
mazlumog@boun.edu.tr Business Administration
Tel:(90) 212 263 1540 ext.1920 B.U. Library Automation Section
Fax:(90) 212 257 5016