internet baglantisi olmuyor

Subject: internet baglantisi olmuyor
From: Kadir Leblebici (leblebici@telebot.com)
Date: Thu 10 Jun 1999 - 01:39:22 EET DST

Merhabalar,
Turkuaz 1.2.1 kurulu bir makidene xisp ile internete baglanmaya calisiyorum. Baglandigim yerler, superonlien ve atlasonline
baglanti ayarlarinda dns numaralarini giriyorum.
Ama her ne hikmetse baglanti oluyor ve 30 saniye icinde kopuyor.
Kisacasi bir turlu internette linux üzerinde sorf yapamiyorum.
Bunun sebebi ne olabilir.
Gorkem in bilgisayar aglari ve linux ag yönetimi el kitabi
sayfa 165 de boyle bir soru ya cevap var ama benim derdimi cozmedi
yardimlarinizi bekliyorum.
Daha once slackware 3.4 kurup yüklemistim boyle bir problem olmamisti.
Kolay Gelsin
Kadir Leblebici