RE: [LINUX:6868] Re: Yeter...

Subject: RE: [LINUX:6868] Re: Yeter...
aunal@tee.com.tr
Date: Wed 09 Jun 1999 - 17:25:16 EET DST

Kullanici olarak bu hesaplariniz beni baglamaz. Hatta duymak
bile istemiyorum. Bu isi yapamaya paraniz, akliniz vs.iniz
yetiyorsa yaparsiniz. Yetmiyorsa birakir gidersiniz. Sistem
oyle yada boyle dengesini bulur. Sistem icinde siz de olacaksiniz
diye bisey yok. TTNET ile bir derdiniz varsa da gider onlara anlatirsiniz.
Bize degil.
Saygilar.

 Arslan UNAL
 Bilgi Sistemleri