Yeter...

Subject: Yeter...
From: Gunay Cagri Tuzak (gunay@linux.org.tr)
Date: Thu 10 Jun 1999 - 12:19:30 EET DST

Selamlar,

O cok degerli bandinizi harcamamak icin historik copy paste dahi
yapmayacagim.
Ama artik yeter...
Yurtdisi hatlari kullanarak Tr deki internet kullanicisina sozde en iyiyi
vaad eden
ve daha TTnet adini duyar duymaz tuyleri diken diken olan ISP lerin rekabet
karsisinda
yurt disina daha az para odeyelim stratejisinden Turkiye yansilarinin
kullanimini artirmaya
yonelik bir takim oyunlarina alet oldugumuzu hissediyorum. Bu ISP ler daha
bir kac gun
once Turkiyenin belli basli listelerinde tekel haksiz rekabet diye bas bas
bagirirken acaba
o cok yuksek kar marjlari rekabetten dolayi cok azaldigi icinmi boyle
firtinalar kopartiliyor
diye dusunuyorum. Madem serbest piyasa ekonomisinin uygulandigi bir ulkede
yasiyoruz
bu ekonomik dusuncenin hayatin butun alanlarinda uygulanmasi gereklidir.
Isteyen linuxunu
USA dan İsteyen Zimbabweden isteyen Kampucyadan down eder. Eger megabayt
cinsinden
trafige odediginiz para sizi kurtarmiyorsa zamaninda kullanicilara
sattiginiz kalitesiz ve yuksek fiyatli
hizmetlerin karina sayin bunuda. eee herzaman somuremezsiniz degilmi?
Uzuldugum tek nokta bu listede gercekten deger verdigim bazi insanlarin
ticari sirketlerin eyyamciligini
yapmalari kraldan cok kralci olmalaridir.
Israrla TTnet tartismasinada karismamak istemistim ama artik bardak tasti
bir kere:
Neden TTnet e bu kadra elestiri. Meyva veren agac taslanir misalimi yoksa
gercekten hizmeti yetersiz
gordugunuzdenmi,? Yada neden bekle ve gor deyip alkis yada yuhalamalarinizi
daha somut kavramlar
uzerine yapmiyorsunuz? Bugun ulusal kurulusumuza TTnet e gosterilen tepki
acaba yarin AOL yede
gosterilecekmi?
Anyway
Sozun ozu...
Ya adam gibi hizmet ver, bedelini normal kar marjlarinda al.
Yada kimin neyi nereden down ettigine karisma.

Hak eden, etmeyen herkese Saygilarimla...
Gunay Cagri TUZAK
gunay@linux.org.tr