Re: [LINUX:6848] Re: Windows olmadan Mandrake 6.0

Subject: Re: [LINUX:6848] Re: Windows olmadan Mandrake 6.0
From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 09 Jun 1999 - 06:08:06 EET DST

> Cok tesekkurler, Gercekten OpenLinux 2.2 de cok iyi gozukuyor. Belki daha
> iyi. ama Turkiye icinden elde edilebilecek bir yer var mi?

Yakinda Caldera Open Linux'un bir ISO goruntusunu yaratip hizli bir ftp
adresine koymayi dusunuyorum. Ankara'da oturan varsa bana diski ile gelip
CD'yi kopyalayabilir.

Internet'ten indirmem derseniz www.gelecek.com.tr'dan bir gun icinde temin
edebilirsiniz.

Bence Caldera su ana kadar hic aliskin olmadigimiz bir urun yaratmis. Tam
bir imaj yenilemesi. Kurulumda Next tusunun yaninda bir de Previous tusu
var.. Ama hepsi o kadar..

Iyi calismalar
Gorkem