Re: [LINUX:6813] Re: SAMBA

Subject: Re: [LINUX:6813] Re: SAMBA
From: Necati Ersen SISECI (siseci@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Tue 08 Jun 1999 - 10:17:43 EET DST

> Merhaba,
>
> Aşağıdaki soruyu anlayan var ise lütfen bana tercüme etsin.
>
> İyi Çalışmalar

Sanirim sunu diyor.
Windows ta Ag komsularinda sistem gorunur oraya girmek isteyince user
itemeden password sorar.Sanirim bunu kastediyor.

cclub\IPC$ falan gorunur.

Bu arada samba ile ilgili bir sey sorayim bende.
Bizim Linux serverlardan birinde samba yuklu.
Ben ag komsularindan ag surucusune baglani secip
\\cclub\siseci diyorum.
sifre istiyor cclub daki sifremi yaziyorum.
Simdi sistemlerin birisinde password hatasi diyor.
Digerinde ise ag kullanimda gibi bir mesaj veriyor.
Daha once windows taki user la Linux server daki user in ayni olmasi
gerekiyormus.Windows taki user i da siseci yaptim ama yine
ayni hatalar.
Sizce nerde hata yapiyorum yada problem nedir?

Iyi calismalar.

Necati Ersen SISECI