Re: [LINUX:6741] scanner

Subject: Re: [LINUX:6741] scanner
From: Murat Koc (muratkoc@felab.itu.edu.tr)
Date: Mon 07 Jun 1999 - 00:28:48 EET DST

> merhabalar;
> linux da scanner calistiran var mi acaba.
> neler yapmam gerekir
> paralel port tan calisan var elimde hp marka

Var.
Bende de hp marka var ama scsi.
Dolayisi ile scsi kartina taktigim zaman acilirken goruyor.
hp marka scannerlar icin hpscanpbm diye bir program var.
Once o programi cekmelisin ama bu program scsi icin.
Daha sonra iyi bir scsi programi olarak tkscan i onerebilirim.
Tabii ki bu program yaninda xscanimage vs.. gibi programlar da var.
Ama bence simdilik en iyisi tkscan.

Not: Problemle karsilastigin zaman bana direk mail atabilirsin.
     Elimden gelen yardimi yaparim.

Iyi Calismalar.

                                                          MURAT KOC