Re: [LINUX:6773] suse

Subject: Re: [LINUX:6773] suse
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sat 05 Jun 1999 - 18:11:14 EET DST

On Sat, 5 Jun 1999, [iso-8859-9] Oğuz YILMAZ wrote:

> Türkiye'de veya yakın bi yerde Suse son versiyonu suse 6.1 ISO image ini
> indirebilecegim bi yer var mı?Resume desteklemesi lazım server in ama.
>
> teşekkürler şimdiden
> Oğuz YILMAZ

Su an iCin yok diye biliyorum. Zaten daGItImIn kendisinin ISO image'ini
bulamazsInIz ftp lerde. evaluation sUrUmUnUnkisini bulursunuz. 2-2.5
haftadan beri suse 6.1'i ftp.gazi.edu.tr'a mirrorlamaya CalSIIyorum ama
hatlarIn kOtUlUGU ve daGItImIn Cok bUyUk olmasI sebebi ile Su ana kadar
tamamlanamadI. Biraz bekleyebilir veya ftp.suse.com veya bir mirrorundan
alabilirsiniz. Mirror listesini http://www.suse.com/ftp.html den
gOrebilirsiniz.