Re: [LINUX:6767] Re: virtualhost

Subject: Re: [LINUX:6767] Re: virtualhost
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 05 Jun 1999 - 16:18:28 EET DST

> Selam
> Kendi makinemizde olmayan bir domain ornegin makina inetkol.kho.edu.tr
> iken howto.kho.edu.tr yapmak icin dns ten tanIttIrmamIz gerekiyor mu?
> ama virtual host ile baska bir dizin uzerinden yayInlayacagIz..
sorunun ne oldugunu anladigima mein degilim.

dahabonce yazdigimin calismasi icin
inetkol.kho.edu.tr'ye karsilik gelen IP'nosunun
sanal domain acilan makinain IP'sin olmasi gerekiyor.
tabii ki DNS'te inetkol.kho.edu.tr kayidnin olmasi ve ona karsilik
gelen bir IP olmasi gerekir. Bu IP'nin NameVirtHost tanimda kullanilan
IP olmasi gerekir.
DNS'te CNAME yada multiple A kaydi olmasi farketmez, ben muiltiple A
kaydini tercih ederim.

Saygilar
Mustafa Akgul