KDE ve Ses

Subject: KDE ve Ses
From: Umut Demirhan (udemirhan@geocities.com)
Date: Sat 05 Jun 1999 - 13:33:16 EET DST

Ozur dileyerek daha once sormus oldugum bir soruyu tekrar soruyorum:

 ESS1868 Ses kartim var ve kernelde module olarak derleyip basariyla
calistirdim. (Koules, mpg123...)

 Slackware 4, kernel 2.2.6 yuklu ve beraberinde gelen KDE kullaniyorum.

 KDE altinda ses kartini kullanan (mixer ve CD Player haric) bir program
calistiramadim. KDE faq'da calistirmam gereken bir programdan bahsediyordu,
onu da calistirdim ama hep "PID not found" gibi bir hata veriyor. KDE
sitesinde ve pek çok listede arama yaptirdim ama doyurucu bir yanit
bulamadim.

 Tamamen ayni konfigurasyonla, sadece ses kartinin markasi farkli olan bir
arkadasim sorunsuz kullaniyor. Herseyi beraber kurduk, kerneli ve diger
paketleri beraber ayni ayarlarla derledik. Ikimizin linuxlari arasindaki tek
fark KDE'de o wav ve mp3 dinleyebiliyor, ben dinleyemiyorum.

-- Acaba ekstra olarak yapmam gereken bir sey var mi KDE'de seslerin cikmasi
icin ?

Umut Demirhan