Re: [LINUX:6721] RedHat kurdum ama...

Subject: Re: [LINUX:6721] RedHat kurdum ama...
From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 22:46:19 EET DST

ya bence o XBF_i740 adli dosyayinin ismini XF86_SVGA olarak degistirin
ve onu(XBF86_SVGA) yi kullanan bir kart secin..bizde problem vardi X
te ...ole hallettik..
Aslinda garip ama GERCEK....RESMEN LINUXu kandirdik .. :)))))))))
digerleri hususunda maalesef bisy diyemeyecem.....

===
Omer Faruk Sen
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME