Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Subject: Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi
From: Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 18:43:46 EET DST

On 3 Jun 1999, Ozgur C. Demir wrote:

> On Thu, 3 Jun 1999, Baris SiMSEK wrote:
>
> Son olarak, GNU herhangi bir OS 'a bagimli degil, MS icinde Unix turevleri
> icinde program uretiyor, Linux ile MS arasindaki bir rekabet GNU yu
> baglamaz (baglamamalida)

Bu paragraf oldukca ilginc..

GNU bir isletim sistemi.. Isletim sistemi projesi.. Ve Isletim sisteminde
calisan uygulamalarin toplam adi..

Linux Bir kernel. Sadece bir kernel..

Linux ile MS arasinda bir savas olmasi kanimca linux kernel icin iyi
oldu.. Son zamanlarda cikan yamalar oldukca yogun bir calismanin icine
girildigini gosteriyor..

Bir baska konu MS'in Linux veya GNU ile mucadele ediyor olmasi pekte
"iplencek" (kusura bakmayin) bir konu degil.. Sonuc olarak farkli dunya
goruslerinin urunleri..

RedHat yada diger ticari kuruluslarin GNU uygulamalarini ve linux kerneli
paketleyip (kabaca) satmalari MS ile bir rekabet ortami olusturmus
olabilir..

> Ozgur C. Demir
> Koc.NET

Yavuz