[LINUX:11774] Re: kablonet cok acil

Subject: [LINUX:11774] Re: kablonet cok acil
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 13:27:58 EET

CyRopLaNe wrote:

> yaw ben kablo net aliyorum aranisda kablo net kullanan varmi veya
> nasil bagladigi konusunda bilgisi olan www.kablonet.com a baktim ama yok yani nasil ayarlar yapmam lazim

Merhaba,

Daha once kullanmadim ama baglanti ethernet uzerinden yapiliyor. Sana
bir sabit IP atayacaklarini saniyorum.

Bu ihtimallerden yola cikarak:

# route add default <sana verilecek IP numarasi>

komutunun seni internete baglayacagini dusunuyorum.

Eger kablonet'i kullanirsan listeye nasil kurdugunu da gondermeyi ihmal
etme. Daha sonra kurmaya calisacak arkadaslara kolaylik olur.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com